mandag 31. oktober 2011

Verdens undergang

(Advarsel: Dette innlegget gir ingen mening, med mindre du er inni hodet mitt)

Noen ganger tenker jeg på hva som er galt med mennesker. Eller who am I kidding. Jeg tenker ALLTID på det. Vet du hva, i går så viste Vilde meg at det finnes tannkrem med baconsmak. Hvorfor? Bare sånn at stinkende, feite folk skal stinke litt mindre, fordi de faktisk gidder å pusse tennene?

Hvis du også googler bacon toothpaste, får du opp dette. En beskrivelse av hvorfor det ikke er mulig å pusse tennene med et ordenlig stykke bacon. Godt de endelig advarte meg, nå må jeg jo nesten slutte med det. (Jeg så forresten selv også at dette bildet ble veldig lite. Men hvor dum er du?! Det går an å trykke på det for at det skal bli større.)

Mennesker er så dumme. Det er mye jeg hater, og det meste er selvfølgelig menneskeskapt, altså et produkt av det flotte menneskesinnet. Derfor er det naturlig at det blir menneskeheten størstedelen av hatet mitt går ut over. Her synes jeg altså det er nødvendig å gre alle under en kam, fordi det passer seg. Selvfølgelig har alle regler unntak, og unntak er nettopp det de få menneskene jeg liker er. Jeg pleier å stole på førsteinntrykket mitt når det kommer til nye mennesker fordi jeg sjeldent gidder å ta meg bryet med å prøve å bli kjent med folk. Nye venner og sånt er overvurdert.

På vår fantastiske verden blir det født grisemange folk hvert eneste minutt, og verden er nå befolket av over 7 milliarder idioter. Hvorfor finnes det lover for så utrolig mye rart, men fremdeles ingen lov for å hindre idioter i og formere seg? I Venezia har det for eksempel siden 1173 vært forbudt å dø. Hvem får noe bra ut av dette? INGEN! I Alaska er det strengt forbudt å spise naboen din sin baby. Lurer virkelig på hvorfor det er økende befolkningsvekst. Neeida, egentlig ikke. Det er på grunn av alle hjernedøde idioter som tenker: "Hmm. Babyer er litt søte. Jeg vil ut på byen i dag for å bli gravid. LURT!"

Jeg hater altså mennesker. I dag er det også Halloween, noe som gjør det hele bedre. Jeg sverger til høyere og lavere makter at jeg IKKE skal gå lenger enn to meter utenfor døren resten av denne dagen. Utenom hvis jeg bestemmer meg for å drastisk senke verdenspopulasjonen på en eller annen måte da. Det hadde jo vært litt gøy.

Hvorfor kan ikke alle bare sminke seg som Mette-Marit. Passer like godt til Halloween, som til hverdags. I tillegg er det også en god idé å prøve og ligne på alle andre enn deg selv.

Jeg avslutter med et sitat av Bertrand Russell: "The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt."

...egentlig burde bare verden gå under. Det hadde vært noe det!

OG, forresten! I hvilket univers vil man egentlig "ta en promenad ;)" på Lysaker bro med en svenske som ikke er høyere enn en halvmeter? Serri.

- Heidi

1 kommentar: