torsdag 13. oktober 2011

Et lite problem

Heisann sveisann peepz! Jeg er ganske kul, og vet hvordan jeg skal uttrykke det.

Herre, jeg er så mett. Spiste nitten stykker pizza på Dolly, true story. Måtte krabbe ut av restauranten, og da stirra de andre gjestene på meg som om dette var unormalt. Og jeg  bare, hallo, har dere aldri sett et menneske krabbe ut av en restaurant før? Skjer med meg hele tida, dere har nok ingen liv. Neida, lolz, tror dere virkelig at jeg ikke kan gå? Jeg er ikke mongo heller liksom. Åj, nå fornærma jeg sikkert de som er mongo, men vet dere hva? Det driter jeg i.

Okei, back to restaurant. Jeg måtte noe inni helsikkes på do da jeg var der, så jeg jogga i lett tempo opp trappa og løp tresteg inn på doen. Og akkurat idet jeg hadde satt meg ned, så kom det TO unge kvinnemennesker inn på doen. Og vet dere hva? De snakket. Ganske høylytt om jeg tør si det. Og da stoppet jeg opp. For som kun de i mine innerste kretser vet, jeg har ekstremt sjenert blære. Serr, tror det begynner å bli et stort problem, klarer jo ikke gå på do bare jeg vet Heidi er i nærheten, som for eksempel sovende på soverommet vegg i vegg med doen.



Med andre ord, det er et problem for meg å tisse når jeg vet andre kan høre det. På skolen må jeg late som jeg er heeelt alene, og at ingen kan høre meg, selv om jeg høyt og tydelig kan høre folk snakke rett utenfor dodøra. Dette er altså IKKE til hjelp. Så ja, disse kvinnemenneskene gjorde ikke problemet mitt noe enklere for meg, slik som de skravla. Og jeg kunne ikke en gang røre meg, de måtte jo ikke vite at jeg var der inne! Da ville de nok lurt på hva i alle heier og hauger jeg holdt på med. Og jeg som bare ville tisse... Og så kom kvinnene ut, og jeg bare yeeees, nå går de snart! Men nei da! Herrejesus, doen er jo til for å UTVEKSLE LIVSHISTORIER PÅ. Disse menneskene ville jo aaaldri gå. Og så gikk de, heldigvis etter å ha fortalt ditt og datt om diverse barn og venner og hunder og katter og planter og vaskemidler og blablabla... Så endelig, etter flere MINUTTER stengt inne på doen, kunne jeg endelig få tisse i fred. Amen.

Så, etter et par timer  på Oslo City, stakk jeg hjem. Og da var jeg visst sååå trøtt at jeg nesten glemte å gå av bussen. Med et angsthvin reiste jeg meg brått, og fikk for andre gang denne dagen diverse ukjente mennesker til å se på meg i undring. Tror folk liker å se på meg i undring. Hadde jeg gjort. Jeg er ganske pen når du ser på meg i undring.

Over til noe annet! For i morra kommer min kjæreste på besøk! Wuhuuu, sexytime hele helga:D Så nå Heidi, blir det nok lenge til det kommer en klagende stemme fra sofakroken, hvis den ikke tilhører deg selv.

Nå gidder jeg ikke skrive mer, for Heidi skrudde på TVen, og der var det torsdag kveld fra Nydalen, som ikke er like gøy som Disney Channel, men ganske gøy uansett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar