torsdag 20. oktober 2011

Mandel = plumme

Jeg har en mandel på størrelse med en plumme. Jeg trodde grunnen til at det het mandler var fordi de skulle ha tilnærmet lik størrelse som denne medium-store nøtta. Hvis dette er tilfellet, skal jeg fra nå av henvise til min egen som "plumma". Litt rart er det at den er så stor, siden jeg egentlig ikke er syk. Håper jeg må operere. Det er det gøyeste jeg vet. Jeg har egentlig aldri operert noe før, men ser for meg at det er fest! Jeg skal i hvert fall ta med meg ballonger i denne anledning. Fester skal alltid ha ballonger.

Dette er søstra mi og meg som feirer at vi har fått ballonger.

Utenom dette så har jeg overraskende nok ligget i fosterstilling i hjørnet av sofaen i hele dag også. Helt fra jeg kom hjem fra skolen cirka 11:48, til nu. Jeg har beveget meg litt da. Lagde faktisk middag! Ventet hele 3 minutter og 20 sekunder på at den skulle bli ferdig i mikroovnen. Det var det som stod på pakka. Etter den var ferdig, la jeg meg tilbake i sofaen, og spiste. Det smakte skikkelig vondt, jeg anbefaler ikke kjøttkaker i ferdigpakke.

Jeg kan ærlig innrømme at min middag ikke så slik ut. Min så mer ut som oppkast :))

Bortsett fra det så er alt fint. I hvert fall dersom fint betyr helvete. Hvorfor fortalte ingen meg at å gjøre skolearbeid skulle være så umotiverende? I hvert fall når jeg henger superlangt etter i fagene, kanskje til og med så langt etter som Tyskland gjør innen mote. Der ser det ut som om alle designerene døde under 2. verdenskrig, og dermed er den tyske befolkningen stuck med klær fra 40-50 årene. Men krig er ikke noe å tulle med folkens. Seriøst!

Igjen, jeg og søstra mi. Her leker vi deilige med tysk badedraktmote anno 2008.

Her er forresten min topp 5-liste av menn jeg ikke hadde hatt noe i mot å kose med:
1. Batman. Ikke skuespilleren, men selve karakteren. Stemmen hans er rhat!
2. Patrick Dempsey. Mest for karakteren hans i Grey's anatomy.
3. Kong Halvor. På grunn av meget fin hjemmeside, men også fordi katten hans faktisk er fin. Det er sjeldent..
4. Sivert Høyem. Han er bare veldig, veldig fin.
5. George Clooney. Det er alltid passende å referere til han i slike lister.



Shallabais! Jeg elsker dette vakre ordet som får det til å høres ut som om man tilber avføring på muslimsk vis.

- Heidi

3 kommentarer:

  1. hahahaha! digger slutten!!! og du glemte ARAGORN og Ero Ettala på lista di!! :(

    er plumma/mandelen tilbake til normal størrelse, eller regner du fortsatt med å få bruk for ballongene? :/ <3

    SvarSlett
  2. dere er så kule! DIGGER(your favorite word or whaat) bloggen deres ASS, har blitt avhengig.

    SvarSlett
  3. Åh, dere er vel søde! Men Aragorn og mr. Ettala hører ikke hjemme på min liste, det er bare din..
    Plumma kan igjen refereres til som mandelen, bare litt forvokst :)

    SvarSlett