lørdag 22. oktober 2011

Lørdagskos

Jeg har i hvert fall ikke sittet inne alene på en lørdagskveld og sett lørdagsfilmen på tv3. Og det blir verre enn at det faktisk var tv3. Mr. Bean var lørdagsfilmen. Sånn går det når Vilde drar til Kristiansand hele helga. Hun kommer ikke hjem før mandag, så jeg lurer på hvilke festlige aktiviteter jeg klarer å finne på i morgen.


Jeg lagde middag i dag da! Det var noe fisketing. Panert torsk eller noe sånn, lite viktig siden jeg faktisk tok bilde av det. Jeg elsker folk som oftere tar bilde av maten sin, enn de faktisk spiser. Og i går var jeg også litt produktiv. Jeg ryddet, støvsugde og vasket hele leiligheten. Så bakte jeg boller og lagde middag. Jeg gidder ikke en gang å spørre om dette var grunn nok til å belønne meg selv med et par flasker vin. Jeg vet det var det.


Og så slo jeg meg helt løs og kjøpte kinderegg da jeg handlet i dag!! Jeg synes det var en god idé å prøve å putte et helt egg i munnen, noe jeg selvfølgelig klarte. Men det som er tingen med kinderegg, er at det er et nytt egg inni, der det ligger en leke. Who knew?! Heldigvis smakte leken like godt som sjokoladen. Jeg fikk et artig forstørrelsesglass i det ene egget, dette var en av de lekene jeg ikke spiste. Jeg gleder meg kjempe mye til å bruke det i morgen når jeg skal sminke meg.


Tidligere i dag da jeg var utenfor Oslo S oppdaget jeg en flott og interessant utstilling. Ett av bildene var av et maleri av Munch. I teksten under hadde de klart å skrive ”I mai 1930 sprang et blodkar i Munchs høyre øye (…)”. Jeg vet ikke hva dere tenker, men jeg for min del synes det er veldig imponerende at han klarte å bli angrepet av et løpende blodkar.


Hvem trenger egentlig speilreflekskamera, når man har slik en god mobil?

- Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar