søndag 30. oktober 2011

Dagen derpå

Nå skriver jeg et gjesteinnlegg uten at Vilde og Heidi har sagt at jeg får lov... jeg er en killer på å huske passord, YEAAAH BUDDY!!!!

Igår drakk jeg, selvom jeg er blakk. Jeg har vært ute 2 helger på rad nå, uten at det har kostet meg noe. Men igååår, da ble jeg full og det er ikke gøy på en fredelig søndag som idag. Jeg, som Vilde lærer aldri av mine feil. Hvorfor kan jeg aldri si nei til tequila ??? og hvorfor klarer jeg aldri å spise før jeg drikker det?

Ellers er jeg ganske tom, så jeg har ikke så mye å skrive. Jeg måtte bare klage litt.

Nå skal jeg bare ligge i senga i fosterstilling.

HEJDÅÅ! (og Vilde, hvorfor tar du ikke telefonen når jeg ringår dæ?) du er jo like ille som Line akkurat på det punktet...

Deres kjære E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar