mandag 17. oktober 2011

the moment when...

For å få frem det viktigste i dette innlegget skriver jeg det først så ingen glemmer det. Det må være tidenes budskapsord, som alle burde høre på og ta til seg. Her kommer det: Verden er full av jævelskap og du skal ikke stole på noen andre enn deg selv.


var ikke det fint bilde? litt sånn uskyldig men samtidig viser det hvor mye jeg hater de menneskene som går rundt på denne jorda :) hihi. Jeg skal totally få meg et sånn smykke uanZ!

Over til saken, er det flere enn meg som hater det at det ikke er mer dopapir igjen og dette finner du ut av når du har satt deg ned? Booooner, ånei mener dooowner!! Det var egentlig ikke hovedsaklig hva jeg skulle snakke om da, men det er et poeng her også. En kan til og med ikke stole på at det er nok dopapir til den neste som setter seg på doskåla. Skal du da være den større personen å finne nytt til den neste, eller tenke fuck it, de ville ikke gjort det samme til meg? Siden her i livet er det faktisk ikke mange folk som du kan stole 100 % på, ikke bare når det gjelder dopapir altså. Også ting generelt i livet, og dette er fordi alle mennesker er egoistiske kukhoder som tenker på seg selv først uansett. Hvis du måtte tatt et valg om å redde din egen kjæreste enn din venninnes kjæreste som sto foran et stup, da ville jo alle valgt sin egen kjæreste! Det triste med det er ikke det at de hadde drept kjæresten din, det triste er at det er så få som kan innrømme det. De skal være så snille og ignorante, late som de er et av Jesu lam. LOOL, hvem vil være et av hans lam? Han finnes jo ikke en gang.

Men over til noe litt koseligere igjen, jeg er alene hjemme neste helg. Da skal det bli sexytime uansett. Hvis ikke er jeg redd for at jeg skyter meg selv i hodet, og det blir mye søl for de andre ( hvertfall når de må hente nytt dopapir å tørke det opp med!!!)Derfor satser jeg på sexytime i helga, sex skal lege alle sår. TRUE DAT<3 Dette er btw bare et gjesteinnlegg fra Heidi og Vilde sin svært bitre venn. Håper dere liker det, og ikke dømmer meg slik som jeg dømmer andre mennesker i denne verden. For at dette ikke skal bli for bittert og surt avslutter jeg med en morsom tegning som min søster lagde på dataen min. ( og for å vise at jeg faktisk har et hjerte som er godt gjemt bak jævelskap og is)



ICH LIEBE HEIDI OG VILDE (dere liker jeg faktisk!!!)

2 kommentarer:

  1. Ah, du må være den søteste bitre personen noensinne (og morsomme!!) Det er ikke rart vi liker deg også!

    SvarSlett
  2. haha ååå jeg kan også kommentere nå. GØYYY!!! :)

    SvarSlett