lørdag 29. oktober 2011

Observante Vilde

Dette er et innlegg om ting jeg har lagt merke til i løpet av den siste uka eller til og med før det.

Jeg har lagt merke til at jeg mister ekstremt mye hår. Helt ærlig tror jeg at jeg kommer til å bli skalla innen 2012. Det kan da virkelig ikke være normalt eller mulig å miste såpass mye hår som meg, og likevel sitte igjen med noe på hodet. Hvorfor kan ikke det andre håret på kroppen min heller ramle av? Legghårene mine er supertykke, sånn tre dager etter jeg har shavet håret av, så er det allerede rundt tre-fire millimeter lange, og skarpe som barberblad. Må helt seriøst passe meg for å ikke kutte meg på dem! Og det er vel heller ikke helt normalt?

Jeg har også lagt merke til at å se Løvenes Konge, som går bittelitt saktere enn den egentlig skal, kan føre til at sangene i filmen lyder skjærende falskt og fører til mangfoldige latteranfall.

Å kjøpe mat er kjempedyrt! Og penger forsvinner fra kontoen min helt av seg selv. Jeg ser ikke sammenhengen.

Heidi er muligens mer avhengig av perfekt neglelakk enn meg, noe jeg trodde var umulig. Men Heidi er også flinkere enn meg til å skrape av lakken sin, så det kan jo hende det har noe å gjøre med at hun bytter neglelakk fire ganger i uka.

Å gjøre skolerelaterte oppgaver er helt ekstremt kjedelig, og tar utrolig lang tid å gjøre ferdig.

Kakao med krem smaker utrolig mye bedre enn kakao uten krem!

Jeg har en teit kjæreste som ikke gidder å svare meg på meldinger, noe som fører til at jeg blir stappfull av angst og vil aller helst legge meg i forsterstilling hele dagen. Line, nå svarer du meg på de hundre meldingene jeg har sendt til deg, ellers kommer jeg sannsynligvis til å få blødende magesår. Er det det du vil kanskje? Hæ? Vil du kanskje at jeg skal spy blod???

Jeg har også lagt merke til at Heidi får anfall hver gang jeg sier "nomnomnom," og dette gjør jo selvsagt at jeg får en ekstrem trang til å si dette hele tiden! Kjempegøy! Og noe Heidi og jeg har lagt merke til sammen, er at når hun har gjort også meg oppmerksom på hvor teit "nomnomnom" lyder, så hører vi det over alt! Helt sant, nomnomnom prøver å ta oss!


Seee, kommer og tar oss!

Oslo er kjempekald, kanskje enda kaldere enn Kristiansand, og det trodde jeg virkelig ikke var mulig.

Heidi er superflink til å ødelegge neglelakken sin rett etter hun har tatt den på.

At å se TV er sååå mye mer interessant enn å gjøre lekser.

Å sove i over ti timer gjør deg visst ikke mer våken, who knew?

Facebook er visst ikke så veldig spennende, men det hindrer meg visst ikke i å være der 24/7. Og jeg oppdaterer siden hvert andre minutt, siden jeg visstnok tror det har skjedd noe spennende i mellomtiden, og det har det aldri. Likevel lærer jeg aldri...

Alkohol er veldig gøy i øyeblikket, men utrolig smertefullt dagen derpå. Og du får en lyst til å krølle deg sammen på badegulvet og ligge der hele dagen. Og alkohol får i alle fall meg til å tenke "ALDRI IGJEN!" Men det bryr jeg meg ikke om neste helg.

En ting jeg har lagt merke til som gjelder meg selv, er at jeg aldri lærer av mine egne feil, tydeligvis...

Og helt til sist, jeg har merket meg det at jeg er ganske dårlig til å skrive innlegg på bloggen. Faktisk så er jeg tre ganger dårligere enn Heidi, siden hun publiserer tre ganger flere innlegg enn meg. Men jeg tar det igjen med å skrive usannsynlig kjedelig, så dere ikke blir skuffet over meg, jaaa!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar