tirsdag 11. oktober 2011

Når livet går deg imot, gråt

En oppdagelse Heidi og jeg gjorde i femtiden natt til søndag, er at det ikke går busser til Snarøya på denne tiden. En oppdagelse jeg gjorde er at jeg er ekstremt dårlig til å være full og gå på høye heler samtidig, siden dette fører til diverse fall og en forstuet ankel. Men den største oppdagelsen av de alle, er selvsagt at TV kurerer fyllesyke! Okei, ikke bokstavlig, men den gjør fyllesyken til å holde ut. Hadde mest lyst til å ligge i fosterstilling på badegulvet hele dagen, siden jeg sov i underkant av tre timer den natta, men Grey´s Anatomy var jo ikke dumt det heller.

Lørdagen var grusom. Både for Heidi og meg. Så vi vil ikke snakke om den. Ikke ett ord. Ferdig! Eller, nesten, for det kom noe godt ut av drittdagen, en eneste liten ting. Vi fikk endelig stjålet med oss Fornebuplakaten fra bussen! Hurraaa! Så nå skal den henge på klesskapet vårt sammen med de andre tyvgodsene vi har rasket med oss på fylla.

"Du vet at skjærer er mongo når de er redd for brød. Jeg kastet en bit på den og så fløy den vekk med gale pipelyder" -sitat av Heidi.

Heidi har nemlig utviklet en form for kjærlighet for en halvmongolid skjære som har flytta inn i hagen. Dette er litt vanskelig for meg å forstå, siden dette vraket av en skjære piper og bråker grisetidlig hver eneste morra, og driter på trappa vår. Men for all del, hun skal få lov å mate den hun, så lenge hun ikke skal ha den i en eske under senga. Heidi, da får du holde den loppebefengte bæsjemaskinen på din side av rommet!

I dag har jeg ikke gjort så mye i grunn. Heidi spiser ekkel safarikjeks. Trodde aldri jeg skulle ha ordene "ekkel" og "safarikjeks" i samme setninger, fordi det var jo egentlig å være det eneste jeg spiste i en periode. Men nå har produsentene gått hen og ENDRET PÅ OPPSKRIFTEN!!! "Ny og bedre oppskrift" står det på pakka. Tull og tøys! Drittoppskrift skulle det ha stått! Nå har vi ødelagt safarikjeksopplevelsen for deg, værsågod, skulle det ha stått. Teite, hva skal jeg nå spise?

Min kjæreste og jeg har tre måneder i dag, hurra for oss! Koselig, og så gidder hun ikke en gang å møte meg, fordi hun må pusse skoene sine. Dårligste unnskyldningen i hele verden. Neida, var jo Line som skreiv det på face først, så litt kred skal hun ha.

Lolz, kos dere videre.

2 kommentarer: