fredag 14. oktober 2011

Buss :):):):):)

Offentlig transport må være den vakreste og mest komfortable oppfinnelsen by far! Tenk å få sitte i et trangt sete på en buss, der de som sitter foran deg absolutt skal legge setene så langt bakover som mulig, se på Family guy med lyden på maks, i tillegg til å ha dype samtaler som i hvert fall får meg til å hoppe til konklusjonen at de er så godt som hjernedøde sportsfreaks. Jeg gjetter fotballspillere. På andre siden av den svært brede midtgangen sitter et ekstremt sukkersøtt par, som mest sannsynlig er nygifte. Kanskje denne bussturen faktisk er bryllupsreisa deres! De har med seg selvlaget niste, men er så dumme at de har glemt å lage en hver. Da de begynte å spise tenkte jeg ikke noe mer over det. Han spiste sandwich med salami og MYE smør, mens hun så uskyldig koste seg med en salat fra en tupperware-boks. Dette fram til de byttet. BYTTET! Hun tygde videre på hans allerede halvspiste brødskive, og han gumlet salat fra samme bestikk som hun hadde slikket på. Søtt!! Noe som faktisk er enda mer sjarmerende, tro det eller ei, er at mannen i dette forholdet mest sannsynlig har pådratt seg en lungebetennelse, noe som betyr at han minst ti ganger i minuttet prøver å hoste opp lungene sine. Jeg skvetter (haha, Vilde) like mye hver gang.

Bussen er iskald og god, og i tillegg tok to av passasjerene seg friheten til å ta med seg hundene sine. Ikke at det egentlig er noe galt, i og med at jeg liker hunder godt, men nå lukter hele bussen blaut hund. Dette er for så vidt litt vanskelig å forstå, siden det ikke har regnet på flere dager. Jeg antar at eierene misliker å vaske hundene sine. Åhh, nå fikk det søte paret nettopp øye på den fargerike solnedganga. Godt er det at den er ut av vinduet på min side, slik at jeg kjenner øynene deres brenne seg inn i det som kjennes ut som bakhodet mitt. Komfortabelt vil jeg påstå.

Bussen er i tillegg i hvert fall ikke forsinket! Det har vært null kø, og heller ingenting veiarbeid.......... Jeg som egentlig bare ville lese lekser.

5 kommentarer:

  1. så fotballspillere er hjernedøde?!?

    SvarSlett
  2. Haha, lurer på hvem denne anonyme er xD

    SvarSlett
  3. Hahah, ja nettopp det jeg mente! Jeg mente at de to guttene garantert var hjernedøde, og ut i fra de interessante samtalene deres konkluderte jeg med at de var fotballspillere. Null annen kobling der for å oppklare :) Og ja, jeg lurer også skikkelig på hvem det er altså!

    SvarSlett
  4. ok...da går det fint!
    jeg drømte om Norway Cup i natt og du var der Heidi! hahaha xD
    hilsen anonym!

    SvarSlett
  5. Hahah, selvfølgelig var jeg på Norway cup! Det kan vi jo se på det bildet på facebook :)

    SvarSlett