torsdag 13. oktober 2011

Hva skal man gjøre når man har tre skoleoppgaver hengende over seg?

Nei, ikke spør meg i hvert fall. Jeg gjetter at det beste er å la være å gjøre noe. Det som er litt dumt er at den ene skal leveres i morgen.

I dag er det torsdag, det betyr at skolen begynner 08.15, noe som betyr at min vekkerklokke ringer 05.50. Neei, det er ikke fordi jeg bruker 20 timer på å sminke meg. Jeg trenger vel ikke sminke jeg, jeg er jo så naturlig vakker. Grunnen er at vi, som sagt, bor på Snarøya. Snarøya = lang reisetid til skolen. Det positive er at jeg er tidlig hjemme, og dermed får noe ut av dagen. HAHA, det er det morsomste jeg har sagt på lenge. Å stå opp så tidlig, drikke 90 liter kaffe for å holde seg våken så tidlig, i tillegg til å bevege seg hvert sekund av skoletiden (dette for ikke å sovne) resulterer faktisk i at man blir utslitt og trøtt, for ikke å snakke om at man holder på å tisse på seg hele tiden.

Jeg skjønner at det er lett å forveksle meg med for eksempel hun i The Grudge. Det er det jeg sier: trøtt og utslitt.

Jeg kom hjem cirka 11, og tenkte så "Nå. Nå altså. Nå skal jeg bli ferdig med oppgaven!". Det er faktisk ikke så lett å følge disse vakre tankene. I hvert fall ikke når jeg besitter en selvkontroll på nivå med en 6 åring i en godteributikk, som vil spise alt godteriet, men får ikke lov av mamma, og derfor bestemmer seg for å stjele det. Eller er det bare et minne fra barndommen min? Nei, nå husker jeg ikke. Jeg prøver å fortrenge alt som innebærer meg selv før alderen 17. Eller vent litt.. Jeg prøver å fortrenge alt som innebærer meg selv generelt. Uansett.. Klokka ble fort halv to etter å ha sett alle de dype og hjernevrengende programmene som går på tv på den tiden av døgnet, og jeg bare, soooooooooove. Men jeg sov faktisk ikke. Bare inni meg. Så ble klokka tre. Og fortsatt ingen oppgaveskriving skjedde. Da gav jeg opp, og endte opp her. Vilde har til og med forlatt meg for dagen. Forever alone. Eller, de vi leier hos har tre hunder, og de liker meg godt i hvert fall.

Dette er den ene hunden da vi passet den. Den ville i hvert fall ikke rømme ut av vinduet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar