torsdag 29. desember 2011

Tom

Nå virkelig hater jeg livet. Jeg har ikke mer å si. Bare at livet er grusomt og det hadde vært fint om det snart tok slutt. Liksom, hva er faktisk meningen med livet? For meg virker selve livet meningsløst akkurat nå. Så ja, jeg er ganske emo for tiden og jeg har mest lyst til å ligge i forsterstilling og gråte under juletreet. Eller som jeg så sjarmerende skreiv til heidi: jeg har mest lyst til å kutte over håndleddende og blø ut på badegulvet. Men det er jo bare meg.

Ellers er jeg helt tom innvendig. Bokstavlig talt også, for jeg spiser nesten ingen ting lenger heller.Drikker bare alkohol. Men det er jo sånn det skal være. Alkohol før mat, right?

Okei, dette var kanskje tidenes mest deprimerende innlegg. Men det er sånn jeg er for tiden, så det får dere bare holde ut.

Fortsatt gledelig jul til dere alle.

- Vilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar