tirsdag 6. desember 2011

Jauda, åneida, så sånn er det

Ja, vi har sånn halvveis eksamenspause på bloggen, ikke at noen har merket det, men allikevel.

For ca. 44 minutter siden så jeg ut vindet og trodde det regnet. Så gikk jeg ut og oppdaget at det faktisk sluddet!! Jeg ble skikkelig glad, så jeg gikk ut og bare stod der i noen minutter for å late som det var julaften i Kristiansand. Beste opplevelsen på lenge.

Over til noe annet: etter å ha tilbrakt flerfoldige timer på biblioteket på skolen i dag, skulle jeg handle middag. Jeg ringte Vilde for å høre hva hun ville ha, men hun tok ikke telefonen. Jeg følte ikke veldig for å gå gjennom den lange og vanskelige prosessen for å velge mat blant alle de tusen forskjellige varene butikken har, så jeg kjøpte Kaptein-kjeks, fordi jeg visste at også Vilde ville blitt fornøyd med dette valget. Så gikk jeg heller på polet for å kjøpe rødvin. Jeg ser nå, etter et par glass, på dette valget som helt genialt.

Og forresten, når jeg faktisk gjennomfører det tiltaket det er å opprettholde legger uten pels, foretrekker jeg å gjøre dette uten å skjære av meg deler av huden på tommelen. Jeg fikk i dag oppleve at det ikke er så lett. Til og med FØR jeg åpnet vinflaska.

(Nå er det faktisk helt hvitt ute (!), og jeg har en liten trang til å gå ut å legge meg ned. Kommer nok til å gjennomføre denne ideen om ikke sååå lenge).

EDIT:
Nå har jeg lagt meg i snøen, den var blautere enn det jeg hadde regnet med. Tror jeg må skifte pysj før jeg legger meg.
Det ser mer ut som et ond smilefjes enn en snøengel, jeg vet. Jaja.

- Heidi

2 kommentarer:

  1. Haha, jeg har lagt merke til det!! så sykt bra, hahahaha ååå hahahha

    SvarSlett
  2. Familietreff på Heidi og Vildes blogg! :D haha! jeg har også merket det, har blitt ett par lesepauser på lesesalen for å sjekke bloggen deres, men jeg har somoftest blitt skuffet :P jeg digger at dere er like glade i snø som meg! :D vi kan lage snøengler/onde smilefjes sammen når vi kommer hjem ! :D <3

    SvarSlett