mandag 19. desember 2011

Juleferie?

Da var alle tilbake i den gode, gamle byen vår, K-Town som vi på artig vis pleier å kalle den. Og som dere helt sikkert har fått med dere, så er jeg tilbake bak kassa på vågsbygd libris. Good old libris, for å si det pent. Og joda, jeg har bare jobbet to dager, derav den ene va en søndag, og i dag begynner jeg ikke før seks. Dere tenker helt sikkert at da er jeg jo supeheldig, skal bare jobbe et par korte timer, men neida! Senteret har bestemt seg for å holde åpent til tolv i natt, altså til klokken slår 00:00. Og gjett hvem som er så heldig å få jobbe da. Jeg tror dere skjønner tegninga...

Skal si keg gleder meg, for det er schæmpegøy å jobbe så sent, siden det e så sinnsykt mye folk og sånn. Tror ikke det kommer til å være ett menneske innom etter elleve, og hvis det er det så skal jeg hvertfall blogge om det. Hun andre som skal jobbe sent, hun går ti hun, så i to timer skal jeg være for meg selv, tidenes loner. Hurra.

Jeg har mer flaks også jeg. For jeg skal også få lov å jobbe til ni på torsdag, og heeele dagen på julaften:) Jaaa!!! Gleder meg til jul, for å si det sånn, julestemningen kommer smygende og tar meg snart bakfra...

Ååå, mammas R-knapp er skikkelig teit! Vil ikke fungere ordentlig! Suuur!

Men i morra skal jeg endelig få treffe Line! Nå må det være nesten to måneder siden jeg så henne sist. Flinke kjæresten. Men ja, da skal jeg gjøre det koselig, om så jeg må holde henne fast med makt. For hvis det ikke blir noe på meg da, så blir jeg sannsynligvis immun mot sexytime. Neida, jeg bare tuller, er da ikke Heidi heller.

Og nå, over til innleggets æresgjest, Tonje, som har eksamen i morra. Vi må alle tenkte positive tanker å sende henne, for det har hun sannsynligvis bruk for. Men dette vil gå kjempefint, for tonje er superflink! Og så kommer hun hjem i morra også, og det skal bli fint, for Tonje er en sånn person som sprer glede rundt seg hvorhenn hun går, uten å være ekkel. Vi gleder oss til du kommer hjem Tonje, og med "vi" mener jeg selvfølgelig meg selv og alle mine personligheter.

God jul, hilsen Vilde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar