fredag 16. desember 2011

O´ jul med din glede

Heizann zveizann! Nå er eksamensstresset endelig over, så nå kan jeg begynne å blogge igjen, til stor jubel for norges befolkning!

Og så har jeg kommet heim, til K-town! Det er lenge siden det. Har ikke vært hjemme på over en måned, så å komme hjem til gode, gamle trakter. Den jeg hadde savnet nesten aller mest, var min bittelille hund Luna. Synd hun ikke savna meg like mye, menmen, sånn kan det gå!

Over til noe gøy. Og dere vil sannsynligvis hate meg nå, for jeg er ferdig med alle julegavene. Oh yeah, dere leste rett, ferdig med julegavene! :D Wooop! Det er så deilig! Så på mandag blir det pakkedag før jeg skal jobbe til klokka tolv på kvelden, glede seg...

Til dere som er interessert i mitt kjærlighetsliv: jeg er fremdeles i et forhold. Til dere som ikke er interessert i mitt kjærlighetsliv: fuck you.

Så, helt til slutt vil jeg sende en liten hilsen til min venninne Tonje som ikke skal ha eksamen før den 20. og trenger litt motivasjon. Du er flink Tonje, dette klarer du! Stå på:D Jeg har troa på deg! Eller, som jeg lliker å si det: I BELIEVE IN A THING CALLED LOVE, JUST LISTEN TO THE RYTHM OG MY HEART!!! (Jeg sier herved fra meg alt ansvar for skrivefeil i denne tteksten)

Vennlig hilsen Vilde:)

1 kommentar:

  1. Ååååå, takk gulli! Sitter i senga med kosedressen på og tenker å pakke ferdig til hjemreisen - for nå er det nemlig bare den eksamenen som er 20. igjen!!!!!! :D:D

    Så Line var ikke lei av deg? :P hehe! Så ikke for meg det, du er bare litt angstete av deg, sånn som meg :] Det går jo ikke ann å bli lei av deg, du er jo en av verdens herligste nusseklumper! <3

    SvarSlett