fredag 16. desember 2011

Den følelsen...

... når du våkner opp i dusjen, midt på natta, av at vannet har blitt iskaldt. Så går det opp for deg at du er hjemme, men ikke aner hvordan det skjedde. Jaja, jeg ble i hvert fall ikke drept da jeg mest sannsynlig tusla rundt i Oslo sentrum alene i går kveld. Det var jammen meg godt, da blir det jul i år igjen. Åh, glede! (det var ironi, ikke alltid like lett å fremme gjennom internettet).

Men tingen er den at jeg faktisk ikke var veldig full i går. Trodde jeg da, før jeg våknet opp i sittende fosterstilling på det myke flisegulvet. Med dundrende fylleangst allerede da, så gjett hvordan den var da jeg våkna igjen i senga klokka 8 da! Så jeg stod opp, drakk så mye vann at jeg trodde jeg skulle dø. Tok to av hver av alle vitaminene vi har i huset (det er mange!!) i håp om at det av en eller annen merkelig grunn skulle hjelpe, og selvfølgelig et par tre paracet. Sikkert litt lurt. Spesielt med tanke på at jeg svelgte de ned med julebrus. Jeg dusjet igjen, denne gangen i våken tilstand! Så vasket jeg hele leiligheten godt, støvsugde, vaska en haug med klær, alt dette også i håp om at fylleangst og hodepine skulle bli borte. Det skjedde ikke.

Nå skal jeg lage middag og se julefilm, heeeeelt alene, fordi Vilde har, som dere vet, dratt fra meg! Og i tillegg er hun FERDIG MED JULEGAVENE!? Jeg har kjøpt tre. Men dere, i morgen kommer pappa heelt fra Kristiansand for å hente meg hjem. Nå er det ferie for alle penga! Lol, nei, jeg skal lese pensum i ferien. Kooos!

- Juleklemmer og nuss og sånn fra Heidi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar