fredag 16. desember 2011

Angst sa du?

Angst har jeg hatt i 2 uker nå. Dette fører til lite søvn, noe som igjen fører til at jeg er helt død på slutten av en arbeidsuke med flere 10 timersvakter :)) Dette fører også til at jeg blir ekstremt sliten i morgen, når jeg vet at du skal opp om 4 timer. Aah, glede !!! ( IRONI, DID YOU GET IT? ) Men ikke nok med det, jeg skal bare jobbe fra 7-5 i morgen, det er jo perfekt når jeg har sovnet kl. 3 hver kveld i 2 uker. Derfor kan jeg med god samvittighet si at livet mitt er perfekt akkurat nå, ingenting kan gjøre det bedre enn det er nå.

Mens jeg snakker om angst og slike ting, så er det bare nå 10 dager til jeg reiser ut i den store verden helt alene ( + et følge da sææfff). Har jeg begynt på pakke? NEI! Har jeg begynt å vaske klær ? NEI! Har jeg nok lommepenger til turen? NEI! Har jeg angst for å reise ? JA!!!!!!!!! Jeg blir faktisk litt uggen bare av å snakke om det akkurat nå. Har flere ganger denne siste uka hatt vanskeligheter med å puste fordi angsten har tatt over, men jeg lever jo nå så no biggie peepz!

Ellers har jeg mye angst over generelle ting her i livet som også gjør at jeg mister pusten litt. Idag i byen måtte jeg fokusere på å puste siden alle menneskene skremte meg noe inni helvette. Det var så mange av dem, og jeg følte de skulle flokke seg rundt meg og spise meg levende. true story. Smart som jeg er fant jeg en løsning vettu. Vil dere høre? Det eneste jeg gjorde var å tenke stygge tanker om dem, da tør de ikke å angripe :) ( så ser jeg slemt på dem som ser på meg selvfølgelig) ...

Du tenker sikkert nå hvordan jeg skal klare meg i et Land som Kina, siden jeg får angst over store mengder med mennesker. Det trenger du ikke å tenke på, siden det er det vi har alkohol til. Det er ingenting som ikke kan løses med alkohol. Igjen, true story. Derfor skal jeg denne helga ( etter helvettedagen på jobb) koble meg helt ut fra denne verden, ved å gjemme meg på hytta i 2 dager! Men jeg har med det jeg trenger for å overleve.

- 2 liter rødvin

- musikk

- snus

- boka mi

- (kanskje knekkebrød hvis jeg gidder å ta meg råd til det!)

Ellers må dere alle ha en fortreffelig helg :))


LOL, se dette bilde her Heidi.

1 kommentar:

  1. Åhh, kjære E. Jeg gleder meg så utrolig mye til å se deg igjen! Kan vi ikke ha rødvinskveld hver eneste dag? Savner deg. Og det var et sinnsykt fint bilde, kjenner positiviteten kommer og lyser opp livet mitt............
    - Heidi

    SvarSlett