onsdag 16. november 2011

Koselig!

Det er så kaldt ute! Drittnovember. Kan det ikke bare bli mars snart? Så slipper vi både jula og de to verste snømånedene. Det hadde vært noe det!

I går da jeg gikk av t-banen, dekket et lag med speilblank is hele plattformen. Jeg tuslet ut av den varme vognen med mitt morragretne tryne, og ante fred og ingen fare. Det var før jeg plutselig ble hundre prosent sikker på at jeg kom til å falle ned i t-bane-sporet og dø da jeg merket hvor griseglatt det var. Men så gjorde jeg ikke det, og jeg tenkte bare "faen!" mens jeg vagget videre bortover den livsfarlige veien, som en pingvin med brukket hale (har de hale?). Fin historie, ikke sant?

I går betalte jeg bussjåføren med enkroninger, 44 stykker, bare på trass fordi jeg selv hadde latt busskortet mitt gå ut. I går fikk vi stipend/lån, så jeg bestemte meg for å lete etter julegaver. Jeg endte opp med å bruke over tusen kroner på meg selv. I dag glinset trappa utenfor døra vår, som om den ville late som om den var Edward Cullen. Så jeg trampet ekstra hardt på den da jeg gikk ut. I dag sa jeg nei til å støtte Røde kors, samme hvor mange fine ting drittpersonen argumenterte med at de gjorde. Han kunne ha truet med å drepe meg, og jeg hadde ikke sagt ja. JEG HAR IKKE PENGER. Bare til meg selv. Ser dere hvor godt menneske jeg er? Lurer på når karma kommer for å ta meg. Åjaa, stemmer det, det har allerede skjedd. Drittliv.

Jeg slenger med en liten liste over hvordan noen tilfeldigvis snubler inn på bloggen vår (vi kan nemlig se refererende nettsted og trafikkilder!):

- 12 stykker har kommet inn på bloggen fordi de søkte på ordet "gulrot" i en eller annen søkemotor. Sikkert Google, det er best.
- 4 stykker har søkt på ordet "huleboer"
- ... nå kommer det som jeg synes er gøy: 3 stykker har funnet bloggen vår fordi de søkte på "huleboer + sex". Hvorfor!? Nå kommer vi tilbake til det store spørsmålet: Hvordan er det mulig at folk er så dumme!??
- Andre søkefraser er for eksempel "jaaa jeg bite neglene" og "maur på gulvet"
It's a wonderful world.

Heidi :)))

2 kommentarer:

  1. Hohoho! dødla vittig innlegg! sånn bortsett fra biten om at karma hadde "slått tilbake"!, det var trist... :/

    SvarSlett
  2. Du er søt, HeidiE<3
    dritvittige søkeord som førte til at folk kom inn på bloggen deres! haha

    SvarSlett