mandag 5. mars 2012

Ei helg

Livet mitt er så rart for tiden. Noen ganger føles det ut som om jeg ikke lever mitt eget liv, men noen andres. Har dere hatt den følelsen før? Den er veldig rar. Det er derfor dette innlegget kommer til å bli veldig rart. Fordi jeg ikke er riktig meg selv for tida. Jeg vet ikke helt hvem jeg er.

Lørdag var en sykt merkelig dag. Jeg kjøpte rom fordi jeg faktisk har klart å bli 20 år gammel. Steingammel med andre ord. Rom blir man full av. Hvis man blander rom og rødvin (ikke nødvendigvis i samme drinken), så blir man enda mer full. Jeg skal nå forklare hvordan vi fant ut dette.

Heidi og jeg ble som vanlig bestevenn med en random vi fant på et busstopp. Han ville også være med ut, og ukritiske som vi er, syns vi det var helt ok. Jeg velger å ikke nevne at denne typen var 26 år gammel. Åjsann, der sa jeg det visst likevel.

Vi kom oss til byen, og vi fant Erik. Så skulle vi finne et utested. Dette viste seg å være direkte problematisk. Luux eller Escape frista heller lite, og da var det ikke så mange steder de under 20 kom seg inn på. Og alle stedene vi fant var det jo 23årsgrense på, og det var enda kjipere. Og så spør han random fyren: "Liker dere rødvin?" Og vi bare: "jøss, joda." Og han bare: "Følg etter meg!" Og så tusla vi litt runndt blandt Oslos bygninger, helt til vi kom til en dør han kunne åpne med noe som kalles en nøkkel, og vips var vi inne på jobben til random fyr.

Random fyr hadde masse vin på jobben sin han. Og sjokolade. Og jeg stjal en avokado, som jeg ikke en gang liker. Så ble vi alle fine og fulle, og gjorde masse dumt vi ikke bør skrive her på internettet. Jeg kan si det at jeg fikk skader på merkelige steder av merkelige grunner.

Så klarte vi å komme oss hjem, og vi fikk til og med to plakater på hjemveien! Flinke! Men søndagen ble grusom. En ordentlig fosterstillingsdag, som ble tilbringt på sofaen med sex og singelliv på tv. Hele dagen. Det ble en bra søndag.

-Vilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar