onsdag 28. mars 2012

When I´m alone

Jeg har akkurat levert kvalifiseringsoppgaven min i litteratur. Som normalt overmannes jeg av angst. Men siden det dårlige været bestemte seg for å ikke komme likevel, lar jeg ikke dette gå innpå meg. Jeg skal jo hjem for å lese litt mer kunsthistorie! Ah, elsker livet...

jeg burde vel kanskje nevne det at jeg dater en nye en for tida. Denne herremannen er hele 24 år gammel. Steingammel som jeg liker å kalle det. Jeg liker ikke ordet dateing noe særlig. Hvorfor aner jeg ikke. Det kan kanskje ha noe å gjøre med at jeg ikke liker å sette ting i bås. For eksempel har alle norges gutter blitt jenter og skal navnsette hva det er to mennesker av ulikt kjønn holder på med. "Ja, så da holder vi på da?" Hæ? Holde på? Hva innebærer det? Kan man ikke bare se hva som skjer? Ååååh, jeg blir så førbanna irritert når gutter holder på sånn! Nei, jeg vil ikke holde på med deg, jeg vil jo bare ha sex!!! Hva har skjedd med guttene man rota med på byen for så aldri ta kontakt igjen? Disse nye er skumle...

Og hva skjer med at gutter har blitt så glade i babyer? Hva er greia der? Jeg mener, babyer er ekle, små, hårløse bæsjemaskiner uten mute-knapp som krever oppmerksomhet konstant. Hvem ønsker seg vel noe slikt? Hadde det vært et kjæledyr eller en bamse som oppførte seg slik som en baby, hadde ingen gått til innkjøp av det. Ikke kom og prek om baby-born til meg, jeg har aldri hatt det og aldri ønska meg det heller! Og den dukken kan man i det minste skru av når man er lei. Eller legge den fra seg hvor man har lyst. Det er faktisk bevist at man kan legge fra seg en baby-born i en glohet bil, midt på sommeren, uten å åpne vinduer og ikke få bot for det! Jeg avslører aldri mine kilder, men kan love dere at de er sikre!

Hmm, det var da virkelig ikke dette jeg skulle snakke om nå? Jaja, magen smerter, batteriet dør og jeg vil hjem. Så dere får kose dere videre i sola, hvis dere er så heldige å ha sol. Hvis ikke får dere kose dere i regnet. Og ikke kommenter alle skrivefeilene mine, da dreper jeg dere. Snakkes! -Vilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar