onsdag 28. september 2011

Produktivitet.

Vi tenkte det ville være omtenksomt av oss å gi dere et innblikk i kvelden vår. Flinke Vilde har nettopp kommet ut av skapet til faren sin, selvsagt gjennom facebook, og nyter nå en velfortjent porsjon med hjemmelagd middag (les: rett i koppen med indisk tandoori). Vilde har nemlig blitt sammen med sannsynligvis den kjekkeste jenta du finner. Jeg for min del fant nettopp ut av at min fine neglelakk i grønn mintfarge fra Depend, trenger fire, FIRE lag for å ha en tilnærmet dekkende effekt på neglene mine.

(beskrivende bilde fra google, selv om essie er 100 % sikkert bedre enn den jeg stresser med nå)

Hannah Montana står selvsagt på tv i kveld, og nå gleder vi oss til å kose oss med vårt faste kveldsrituale med chips (sørlandschips, på grunn av vår kristiansandske bakgrunn) og holiday-dip. Senere i dag er det faktisk også Helt Perfekt på tv, og vi anser dette som en god mulighet for å skulke unna alle leksene vi har.

- Heidi

(PS: blogginga ødela nettopp neglelakken min mer enn nødvendig, drittastatur)

1 kommentar: