mandag 16. juli 2012

The way it is

Ja. Så var ting igjen som de pleier når det kommer til meg. Jævlige med andre ord. Haha.

Joda, drittkarakterer fikk jeg (noe som jeg syns er ekstremt urettferdig i og med at jeg leste noe helt sykt mye i hele våres), Line er en drittkjerring mot meg igjen, jeg er syk, jeg jobber uanstendig mye og jeg har mest lyst til å legge meg under dyna og aldri komme fram igjen.

Ikke at været hjelper noe særlig heller. Hvor ble det av den digge varmen vi hadde i mai, midt under eksamen? Syns det er utrolig dårlig gjort at den varmeste uka i året skulle være den samme som da vi hadde eksamen, det er bare helt utrolig dårlig gjort. Får lyst til å filleriste moder jord, eller gud eller hvem det nå er som styrer været. Giske kanskje. Whatever.

Jeg er så tett i nesa at jeg faktisk dør om jeg lukker munnen. Og så hoster jeg som en kolspasient. Jajaja, livet er fantastisk.

Jeg ser faktisk for meg at jeg kommer til å dø alene. Meg og alle kattene mine. Lever sammen i harmoni. Til jeg en dag ramler om, og kattene spiser meg opp. Gleder meg.

Nei, jeg har faktisk tenkt litt. Jeg vil ikke ha noen som ikke verdsetter meg. Da vil jeg faktisk heller være aleine. Så nå er jeg singel. Ja, dere hørte riktig. Jeg er singel, og jeg har tenkt å holde meg singel en stund. Orker ikke mer drama nå. Jeg vil konsentrere meg om mitt viktigste forhold - forholdet til meg selv. Dette er et forhold som, true story, holder livet ut. Og derfor vil jeg prøve å ordne mitt forhold med meg selv, det er viktig. Kanskje det å være litt selvsentrert og egoitisk kan få meg til å velge folk som passer for meg. Og ikke får meg til å grave meg ned i depresjonen. No more of that shit! Nå er jeg lei, slutt med drittfolk!!!

Så ja, enda et optimistisk innlegg fra deres sannsynligvis minst likte forfatterinne, Vilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar