mandag 7. mai 2012

Ja, de eneste gangene dere får flotte og innholdsrike oppdateringer er når vi har noe å klage over, det er sant. Nå sitter vi på skolen, og med vi så mener jeg ikke meg og alle personlighetene mine (slik som Vilde av og til prøver å leke morsom med og skrive), jeg har faktisk venner. Silje og jeg leser exphil, noe som betyr at Silje leser exphil og jeg slapper av på dataen. Exchiller som vi kaller det på fagspråket. Vilde er også her, men hun leser kunsthistorie, og det er det ingen som vil høre om. Exphileksamen på torsdag! Juhu!!
Silje prøver å illustrere lidenskapen hun har til exphil, men selvsagt failer hun. Det er bare jeg som klarer å lage ordentlig sur munn.
Utenom skole så skjer det lite som vanlig. Vilde har spist is da.
Tror hun liker is. Apropos is. På 17. mai dere, da blir det ismaraton! Men vi har ikke bare spist is. De siste helgene har vi vært så kultiverte! Ikke noe alkohol før mat her i gården nei! Mest fordi vi ikke har råd til alkohol.... Forrige lørdag var vi på teater, og denne helga har vi bare vært inne og spist vafler og drukket kaffe. Ingenting er mer overklasse enn det. Har desverre ikke noen bilder av det, det blir litt for intimt å dele. Men dere kan få et bilde av Meg, Tonje og Ingrid. Vi spillte tripp-trapp-tresko, men tror vi gjorde det feil. Gøy var det uansett.
Og for å gå over til noe helt annet, så har jeg kjøpt ny bikini.
Og siden jeg var så fotogen i dag, så kan dere få et bonusbilde.
Bare hyggelig liksom.

2 kommentarer:

  1. Dette er min kommentar.

    SvarSlett
  2. hahahha! digger alle de fine bildene og eksamens-entusiasmen<3

    SvarSlett