lørdag 28. januar 2012

Hverdagen

Jeg har utrolige nyheter! I går var jeg på en date! Åja dere, ikke noe tull, helt serr, en ordentlig date! Jeg skjønner ingenting jeg.

Men det var koselig. Og, det var med en gutt, for dere som lurte.

Ellers har det ikke skjedd så mye nytt. Har begynt på skolen igjen, har begynt å trene igjen, har begynt å hate livet igjen... Så, stort sett det samme, pluss trening. Men for å være helt ærlig - jeg er allerede lei av skolen. Woop.

I dag skal Heidi og jeg besøke Susanne i Sarpsborg. Det blir hvertfall kos! Men tror ikke det blir så mye drikking i dag, drakk nok forrige helg til å dekke fire helger. Fattig blir man også av det! Og så møter man irriterende svensker som bare ikke kan ta et hint...

Men nå gidder jeg ikke skrive mer. Skriver igjen når jeg gidder. Snakkes!

1 kommentar:

  1. Dere må oppdatere snart!!!! jeg trenger blogg-innleggene deres i min depressive hverdag! (var hos legen i dag pga betennelse i forten, skal ikke bare være en ting, liksom...)

    SvarSlett