torsdag 18. oktober 2012

Blogg ja! Det har vi jo faktisk fremdeles. Det kommer kanskje til å ødelegge den deprimerende og negative stemningen vi generelt har her på bloggen hvis jeg skriver et innlegg nå. Hvem hadde vel trodd det, men det er høst, mørkt, kaldt, snart eksamen, snart jul, stress osv. og jeg har det sånn generelt sett bra!

Ikke mye viktig har skjedd siden sist. Livet er tilbake til halvveis gode rutiner, Vilde våkner opp med monsteredderkopper i senga/monsteredderkopper våkner opp med Vilde i senga, vi får stadig vekk nye plakater (helt gratis!!), alternativ reperasjon av leilighet med gavebånd og superlim fortsetter, lekser, lunsj og kaffe, lese lese lese, alkohol fortsetter å være overprioritert fremfor mat. Jeg kan fortelle om forrige helg for å sprite (æhæ) opp dette aldeles forferdelig kjedelige innlegget!

På lørdag dere hadde Vilde, Silje, Karoline, Elise og jeg planlagt en stille aften med kino og akseptabel leggetid. Slik ble det ikke. Filmen sluttet, men ikke kvelden! Elise, som den artige og crazy jenta hun er hadde en bursdagsfestinvitasjon stående, og vi bestemte oss for å besøke den en tur. Der var det mennesker, masse mennesker, fulle mennesker! Og gratis SPRIT! Lurt, tenkte vi, og fylte opp glassene med captein morgan og cola i absolutt feil blandingsforhold. Dette endte opp med en tur på byen, der Elise plukket ut et perfekt bord vi kunne kræsje. Jeg sier bare gratis øl og champagne, i litervis. Fremdeles en god idé å drikke mer. Og der var selveste Señor Chang fra Community også, noe jeg klarte å påpeke kanskje 90 000 ganger... Oog en fra seminargruppa mi, noe som skapte klein stemning i timen på mandag. Det hele endte selvsagt som en vanlig kveld for Vilde og jeg, altså så sent at siste buss hadde gått, og vi var stuck på busstoppet som vanlig. Heldigvis kom vi oss på en buss til Lysaker, utviklet nært bekjentskap til en full gammel mann (men også veldig sjarmerende), fant oss en taxi hjem, som faktisk ikke var dyrt i det hele tatt, sang en rungende og vakker versjon av Disco Pogo til naboenes fornøyelse, og danset oss heim til vår lune bolig. Neida, eller joda, egentlig. Alt i alt var kveldens festligheter aldeles gratis for oss, og vi endte til og med i pluss da vi husket på øl-glassene og cosmopolitanglasset vi fikk heeeeelt gratis (stappet ned i veska). Wooho!

Utenom dette har jeg fått deltidsjobb, redaksjonsmedlemskap og kjæreste. Den aller beste også.
-Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar