lørdag 9. juni 2012

KLABBE KADDEN

Jeg er to mm fra å begynne og stelle meg nå, klokka ti på halv fem, når jeg skal i et vors som begynner åtte... Så mye kjeder jeg meg. Trist? Som faen. Åj, der banna jeg visst. Sorry. Neida... Jeg tok faktisk en dusj bare for å bruke tid. Wow. Overrasker til og med meg selv.

Noe annet som overrasker er det faktum at jeg blogger, og jeg blogga for kun et par dager siden! Whaaaat??! Crazy mafakkaaaaaaa... Seriøst, jeg skal slutte. Ikke å blogge, men å være så lame.

I går gikk Susanne, Østby og jeg på en spontan kinotur. Det var veldig kos. Filmen var litt mindre kos, Prometheus viste seg å være litt grotesk til tider, men jeg overlevde. Fikk til og med en skrivebok, wooop! Gratis ting!

Jeg er så rastløøøøøs. Gleder meg til å gå ut i dag - det er en stund siden jeg har gjort. Glede meg altså. Tror det har noe å gjøre med at jeg kjeder meg sånn, så alt som ikke inneholder å sitte stille med pcen på fanget, virker artig. Gleder meg jo også til å sminke meg etterpå, og det sier vel sitt.

Wow, jeg har kanskje produsert tidenes kjedeligste og minst interessante blogginlegg, jeg skammer meg... Okei, et forsøk på å sprite det litt opp. Jeg skal ut og drikke i dag, woop, fest og galskap, fyll og helvete, æææ! Nei, det funka dårlig...

Legger ut et bilde i stedet!




Hjalp det noe? Ikke? Nei, da gir jeg opp... Skriver igjen når jeg har noe å skrive om. På gjensyn!

2 kommentarer:

  1. Åhh, gledelige overraskelser for meg på bloggen vår! Jeg vil også se den, vi snakka om den i går. Og nå er jeg spent på om den faktisk i det hele tatt tangerer myten om Promotheus som skaperen av mennesket ut av leire?
    Tror forresten også det sier litt om mitt liv når jeg kommenterer vår egen blogg? Gjør det?
    Love <3

    SvarSlett
  2. Æhhh, PromEtheus ***
    (Kan tenke meg du var spent nå som det var to kommentarer. Sorry)

    SvarSlett